22 Ocak 2018 Pazartesi

O mu? Bu mu?: Okuma Alışkanlıkları Versiyonu | Pazar 6'lısı



Herkese merhaba! 
Esseve Rin'in kurucusu olduğu Pazar 6'lısı yazımla karşınızdayım!
Ocak temaları için tıklayabilirsiniz. ^_^




Bir gün geç yazıyorum ama olsun. Bir zararı yok sonuçta. :)


1) Kaldığınız yeri belirlerken sayfanın kenarını kıvırmak mı, yoksa ayraç kullanmak mı?

Ayraç kullanmak. :) Çünkü katladıktan sonraki o kat izi hoşuma gitmiyor.


2) Kitap okurken yemek yemek mi, yoksa içecek içmek mi?


İçecek içmek. Yemek yerken konsantre olmak benim için zor olur.


3) Bir seferde sadece tek bir kitap okumak mı, yoksa birden fazla kitap okumak mı?

Tek bir kitap okumak. İşin komik kısmı ise şu, bazı zamanlarda birden fazla kitabı aynı anda okumaya çalışıyorum. Ancak bu, bazen kendimi kötü hissettiriyor. Çünkü hangi kitabı okuyacağıma karar vermekte zorlandığım zamanlar oluyor.

4) Uzanarak okumak mı, yoksa oturarak okumak mı?

Oturarak.

5) Beğendiğiniz alıntının altını çizmek mi, yoksa başka bir yere yazmak mı?


Daha çok altını çiziyorum ama beni çok etkileyen bir alıntı olduğunda alıntı defterime yazdığım zamanlar da oluyor.


6) Kitapları internetten almak mı, yoksa kitapçıdan almak mı?


İnternetten almak. Çünkü daha ucuz! ^_^




Evet, benden bu kadar.
Kendinize çok iyi bakın, sevgili okuyucularım! ^_^


23 yorum:

  1. :) Bende kitaplarda ayraç kullanıyorum ama ikinci el kitapları okurken kat izlerini görmek hoşuma gidiyor. İşte burada durmuş diyorum okuyan kişi ara vermiş, belki derse girmiş, belki otobüse binmiş... Bunları düşünmek hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Evet, bunları düşünmek gerçekten çok hoş. :) 2. el kitaplarındaki o katlama izleri sorun değil de ben kendim katlamayı sevmiyorum. :)
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  2. Keşke kitaplar öğrencilere bedava olsaydı değil mi ama... Dünya daha güzel bir yer olurdu *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif,
      O zaman da herkes okumadığı halde bir sürü kitap alırdı, israf olurdu ama ne demek istediğini anladım. ^_^
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  3. İyi ki yazmışsın keyifliydi okuması, eline sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      Teşekkür ederim, beğenmene sevindim. :) Fikrini belirttiğin için ayrıca teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  4. Ben de yemek yiyemem ama çay içebiliyorum kitap okurken, ayraç konusunda da aynı fikirdeyim. Aynı anda birkaç kitap konusunda da, öyle yapınca hiçbirini bitiremiyorum:)))İlgiyle okudum İrem'ciğim ve de sevgilerimi bıraktım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      Sevgilerinizi bıraktığınız yerden alıyor ve ben de sizin için sevgilerimi bırakıyorum. ^_^ Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  5. İlk Öneri Makinesi'nden gördüm bu 6'lıyı, çok eğlenceli bence
    Ben kitapları biraz kullanılmış, kıvrılmış, karalanmış falan seviyorum. Sanki ruhu varmış gibi geliyor. Hiç dokunulmadan heykel gibi duran kitaplar benlik değil galiba :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelynka,
      Hiç dokunulmadan duran kitaplar bana da pek hitap etmiyor Transilvanya yoldaşım, bu yüzden altını çizmek hoşuma gidiyor. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  6. Bir tek 3.cevabımız farklı. Onun dışında hepsinde aynı tercihlerde bulunmuşuz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      Öyle mi, ne güzel! :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  7. Çok güzel bir altılı imiş ki bu ^^ Ben sahafları çok seviyorum, bana kitap öneren kitapçıları da. Kendim kitabın üzerine yazmayı sevmem ama üzerine notlar yazılı, altı çizili kitaplar okumak da hoşuma gidiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alice,
      Benim de öyle. :) Sahafçıları ve kitap öneren kitapçıları ben de severim!
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  8. ayyyy ben de tek kitap ve uzanırsam uyuyom yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Uzanınca benim dd uyuyasım geliyor Deep. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  9. Ben de ayraç kullanmayı tercih ediyorum, kitapların kıvrılmasından hoşlanmıyorum. Altını da çizmek yerine sticker yapıştırıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Herkesin bir tarzı var, tabii. ^_^ Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  10. İkinci el kitaplardaki izler ve çizilmiş sözler rahatsız etmiyor beni ama yeni aldığım kitaba kıyamıyorum. :D Okuması çok keyfliydi, sevgiyle kal.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar Şeyban (Bayan Safir Mavi)
      Beğenmene sevindim! Fikrini belirttiğin için de teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  11. Ben kitap okurken şekilden şekle giriyorum :D Katlanma yerlerini görmeyi sevsem de ayraç kullanıyorum yine de :D
    Asla bir kitabı okurken başka bir kitap okuyamam, hem kafam karışır hem de karakterlerden soğurum :D
    Güzel bir Pazar Altılısı'ymış bu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feri Peri,
      Bu pazar 6'lısını ben de sevdim. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  12. İlkay Özgür,
    İkisini yürütmek gerçekten zor oluyor. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

    YanıtlaSil