18 Ağustos 2018 Cumartesi

Yaz Abur Cuburu #2018 | Mim

Herkese merhaba!
Sibelynka'nın beni mimlemesi sonucu müzik dolu bir mim ile karşınızdayım!
Beni mimlediğin için çok teşekkür ederim Transilvanya yoldaşım! ^_^
Bu arada onun yazısına buradan ulaşabilirsiniz. :)



1-) Yazın çıkan çok sevdiğin sanatçıdan/gruptan bir şarkı?

Blackpink grubundan Ddu Du Ddu Ddu. Kelimenin tam anlamıyla muhteşem bir şarkı. ^_^

2-) Bu yaz en yeni keşfin?
(G)-I-DLE grubundan Hann şarkısı. Şarkı, beni kendisine hayran bıraktı gerçekten.

3-) Bu yaz sürekli dinlediğin bir şarkı?
Michael Jackson'dan Heal The World... En sevdiğim şarkılar arasında olmasıyla birlikte içsel evrenimin çok özel bir parçasıdır...

4-) Bu yaz en çok duyduğun şarkı/albüm?
Gerçekten bilmiyorum... Birçok şarkı olabilir.

5-) Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğin şarkı?
Cevabım yine Michael Jackson'dan Heal The World olacak. :)

6-) Sence bu yazın en favori hit'i?
Ariana Grande'den No Tears Left To Cry.
Klip de, şarkı da çok çarpıcı. ^_^


7-) Senin bu yazını anlatan bir şarkı?
Hepsi grubunun Winx için söylediği Harikalar Diyarı şarkısı. Doğrusu bu şarkıya bayılıyorum! ^_^



Bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum, teşekkürler! ^_^

18 yorum:

  1. İlk kez duyduğum şarkılar, No Tears'ı merak ettim tıkladım ilk önce, eline sağlık hepsi için İrem'ciğim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      Size de sevgiler! :) Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  2. Hepsi grubunu görünce aklıma dizileri geldi :D Ne çok izlemiştim :)) Sanırım Gülçin ayrılmış bu şarkıda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Evet, bu şarkıda Gülçin yok maalesef. Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  3. Blackpink ve Gidle'ı görünce mutlu oldum neden bilmiyorum :D Diğerlerini de dinleyeyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esseve Rin,
      Umarım diğerlerini de seversin 007. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  4. Bu yaz en çok duyduğum şarkı açık ara farkla aleyna tilki yalnız çiçek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz,
      Evet, o şarkı da bayağı ün kazandı. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  5. Blackpink-Forever Young da güzel dimii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe Yüksel,
      Evet, o şarkı da muhteşem. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  6. Güzel şarkılar, güzel bir mim olmuş. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Yakalı,
      Teşekkür ederim. :) Fikrini belirttiğin için ayrıca teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  7. Şarkılar harika sık sık dinlerim artık blogundan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALEV'İN DÜNYASI,
      Beğenmene sevindim. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  8. heeey dünkü yazıma koydum ki blogunuuuu. biliyon en sevdiklerimdeeen kuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Senin de bloğun benim en sevdiklerimden Deep! Ama maalesef şu sıralar bloğa pek uğrayamıyorum. :/

      Sil
    2. heeey iyisin ama de miiiiii. kötü şeyler diyil di miiii :)

      Sil
    3. deeptone,
      İyiyim çok şükür. :) Sadece, son zamanlarda seyahatlerdeydim.
      Sorduğun için teşekkür ederim Deep, çok incesin. ^_^

      Sil