10 Temmuz 2018 Salı

Müziksel Okyanustaki Denizkızı: Skott

Herkese merhaba!
Bugün size, benim için çok özel olan bir müzisyeni tanıtmak için buradayım. Kimi mi?
SKOTT.



2017 yılının yaz tatilinin sonlarıydı. Youtube'da dolaşırken "Skott - Mermaid (Offical Video)" adlı videoya denk gelince şarkının isminin hoşuma gitmesi sonucu videoya tıkladım ve şarkıyı dinlemeye başladım.




Şarkıyı ilk dinleyişimde şarkının sanatsal ve sıra dışı bir atmosferi olduğunu hissetmek benim için hiç de zor olmadı ama şarkı hakkındaki fikirlerim henüz keskin hatlara kavuşmadığından şarkıyı daha sonra bir kez daha dinledim. Ve şarkı hakkındaki fikirlerimin keskinlik hatları, muhteşemliğin sınırları içinde bulunuyordu. Söylemeliyim ki, dinlediğim en güzel şarkılardan biriydi. Şu anda da o ana tinsel bir göz kırpmayla karşılık vermek için Mermaid şarkısını dinliyorum. ^_^




Daha sonra Skott'un bulabildiğim tüm şarkılarını aralıklı olarak dinledim. Bu noktada; Skott'un çok fazla şarkısının olmadığını ve maalesef pek de keşfedilmemiş bir müzisyen olduğunu belirtmeliyim. Oysa kalp ısıtan sesi, sesini kullanış tekniği ve şarkıları; çok daha iyi yerleri hak ediyor.


Skott'un şarkı kapakları bile sanat kokuyor..:)

Skott'un her şarkısını çok sevsem de Mermaid, Remain, Lack Of Emotion, This Vibe, Stay Off My Mind ve Russian Soul favorilerim. ^_^




"I'll be your mermaid..."
"Senin deniz kızın olacağım..."
(Skott'un Mermaid şarkısından bir söz :)


Eğer müziksel bir okyanusa dalış yapmak istiyorsanız lütfen bu deniz kızıyla tanışmayı es geçmeyin, olur mu? Çünkü gerçekten çok yetenekli ve daha fazlasını hak ediyor. :)

Öyleyse, içsel evreninizin çarpıcı ve mutluluk bulaştırıcı müzik notolarıyla bezeneceği bol muhteşem günler diliyorum! ^_^

13 yorum:

  1. İlham verici bir şarkı. Bayıldım! :) Beni Skott ile tanıştırdığın için teşekkür ederim, harikasın. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar Şeyban (Bayan Safir Mavi),
      Ne demek, benim için bir zevkti!
      Şarkıya bayılmana da çok sevindim! ^_^
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  2. İlkay Özgür,
    Yenilikleri keşfetmek konusunda sana katılıyorum. ^_^
    Bence de tarzı hoş. ^_^
    Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

    YanıtlaSil
  3. Arada Skott ben de dinliyorum, youtube önerileri sayesinde keşfetmiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Ne güzel, ben de öyle keşfettim. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  4. Gerçekten hoş bir havası var :) Çok bilinmemesi üzücü ama aynı zamanda da sadece sana aitmiş gibi hissettirmesi de çok özel değil mi? :))
    Ayrıca mimlendin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esseve Rin,
      Bence de çok özel 007. ^_^
      Mimlendim mi? Hemen bakıyorum öyleyse! ^_^

      Sil
  5. çok seviyom ben deee. en çok da mermaid evet ben de geçen kış bu şarkısıyla tanıdım çok sevdim sanırım film müziklerinde de var o ya da film filan çeviriyor sanırım sanki :) senin şarkıları da dinlicem tabiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Film mi çeviriyor? Bu konuda bir fikrim yok Deep. :) Umarım diğer şarkılarını da seversin o halde! ^_^

      Sil
  6. İlk kez duydum İrem'ciğim ve hemen tıkladım, sesi çok güçlü, çok güzel, insan sevdiği şarkıyı yüzlerce kez dinliyor değil mi?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      Evet, gerçekten de öyle. :) Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim! ^_^

      Sil