19 Mayıs 2018 Cumartesi

Ortak Öykü | Mim

Herkese merhaba!
Yine bir mimle karşınızdayım. :)
Fikirsel bir muhteşemliğe sahip olan bu mimde, gönüllü blogger'lar olarak hepimizin özgün birer parça ekleyeceği bir öykü yapbozu oluşturuyoruz. :) Ve sevgili Girift'in beni mimlemesiyle bu yapboza bir parça ekleme sırası bende. Teşekkürler Girift! ^_^
Öykünün tamamına buradan ulaşabilirsiniz.




En son hikayenin neresinde kalmıştık?

GİRİFT:

Nasıl olur? Neden? İçimdeki karmaşık sorular korku ile cevaplarını bekliyordu. Yaşadıklarım ruhuma çok ağır geliyor. Zorluklar karşısında kendimi karamsar ve zayıf hissediyorum. Karşımda 2 tane hayatımı alt üst etmiş adam vardı. Arkamdaki komodinde bıraktığım hatıra dolu sandığın nasıl bir açıklaması olabilir ki? Üstelik Yusuf... Tereddütsüz aptalca inandığım, kendimi toparlamak ve iyi hissetmek için adım attığım insan. O da kapalı bir sandık. Karanlık sürprizler ile dolu. Yavaş yavaş yanlarına doğru gitmeliydim. Artık her şey ortaya çıkmalı, sorularım cevaplarına kavuşmalıydı. Hazırdım, ne kadar zayıf hissetsem de hazırdım. Derin bir nefes aldım. İçimdeki hararetten olsa gerek terlemeye başladım. Alnımdaki soğuk terleri silmek için elimi yüzüme götürdüğümde burnumdan kan geldi. Bu da ne şimdi? Daha öncesinde de birkaç kere burnum kanamıştı. Ama hayatımın karmaşıklığı içinde silinip gitmiş, önemsememiştim. Bu defa daha çok ve ağrılıydı. Bir anda vücudum titremeye başladı. Gözlerim hafif hafif kararmaya ve başım dönemeye başladı. Sağımdaki masadan destek almaya çalışırken bir anda yere düştüm. Yarı uyanık, yarı baygın halde birbirlerinden anlaşılmayan 4 ağlamaklı ses vardı kulaklarımda...

Gezegenin Sihri

"Kestik!" cümlesinin ardından makyözüm yanıma çabuk adımlarla gelip esas maddesi mısır şurubu olan burnumdaki sahte kanı temizlemeye başladı. İşini büyük bir ciddiyetle yapan ve sarı saçlarını dağınık bir örgüyle şekillendiren hevesli makyözüme dönüp gülümsedim. "Teşekkür ederim fasulyem ama ben hallederim. Bugün sence de çok yorulmadın mı?"
Ona "fasulyem" diye hitap etmemin sebebi yeşil fasulyeye bayılmasıydı. Bir keresinde iki uzantısı da yeşil fasulye fenotipinde olan bir pantolan giydiğine bile tanık olmuştum.
Gözlerindeki ışıltı yüzündeki kocaman gülümsemeye eşlik ederken "Yorulmak mı? Senin yanındayken tüm yorgunluğum, bir sıvı olmamasına karşın buharlaşıp yeraltına karışıyor." Yüzümdeki soru işaretine tanık olduktan sonra gülümsemesi daha da genişledi. "Neden gökyüzüne karışsın ki? Orası enerjinin krallığı, yorgunluğun değil." Güldüm. Bu kızı seviyordum.

Işın, yüzümdeki imitasyon kanı temizledikten sonra ona sarıldım: "Gitmeliyim fasulyem. Kendine iyi bak!"
Sırrımı bilen tek insan olan Işın'ın yüzünde nereye gideceğimi tahmin ettiğini belirten bir endişe gölgesi belirdi. "Gitmesen olmaz mı?"
Bu gezegendeki benim için endişelenen tek insan olduğunu düşündüğüm Işın'a anlayışla gülümsedim. "Lütfen benim için endişelenme Işın. Hem gökyüzü; olağanüstülüğün krallığı, korkunun değil." Göz kırptım. Bu sefer gülen Işın oldu.

Yönetmenime ve diğer ekip arkadaşlarıma veda ettikten sonra setten çıkmaya hazırlanıyordum ki Tunç'u canlandıran Eser'in arkamdan "Bugün harika görünüyorsun!" dediğini duydum. Hemen ardından ekledi: "Tabii yoğun bir çamurda yüzmeye çalışan palyaço kılığında bir fare ne kadar harika görünebilirse!" Kahkahasını duymazdan gelip motor sinirlerimin setten çıkıp gecenin karanlığına ulaşmama neden olmalarına izin verdim. Canlandırdığı Tunç karakterini "Bir türlü kapağı açılamayan bir kavanoz kadar sıkıcı..." olarak tanımlayan Eser'in ara ara gerçekten eğlenceli biri olduğunu kabul etsem de yine de Tunç'u ona tercih ederdim. En azından insanlarla alay etmek nedir, bilmiyordu.

Yıldızların kendisini daha da çarpıcı kıldığı gökyüzünün altında yürürken yeryüzünü, insanların düşünsel renksizliğine karşın kendi renkleriyle güzelleştirebilen çeşitli çiçeklerin rahiyası burnuma ulaşıyordu. Bu hafta yoğun bir şekilde Irmak'ı canlandırmak beni yormuştu ve gökyüzüyle yeryüzünün sahip olduğu doğal güzelliklerinin kombinasyonu bana çok iyi gelmişti. Şimdi yeraltı, daha çok yorgunluk buharına ev sahipliği yapmak zorunda kalacaktı. Bu düşünceyle Işın'ın görüntüsü bir flaş gibi aniden zihnimde belirdi. Bu kısa süreye rağmen özlemin kalbimde bir çiçek gibi açtığını hissettim ve bu çiçek suyla değil, aradaki mesafeyle orantılı olarak büyüyüp gelişiyordu. Özlem sevgiyi daha da güçlendirse de, bir süre sonra o çiçeği koparmayı istemek elde değildi. Neden mi? Zaman geçtikçe acısal rahiyalar yaymaya başlıyordu çünkü.

Bir süre daha yürüdükten sonra durup başımı gökyüzüne doğru kaldırdım. "Merhaba olağanüstülüğün krallığı! Kraliçen olmama hazır mısın?"


Evet... Ben de yapboza bir parça eklediğime göre sıradaki parçanın hangi kişinin zihnine göre şekillenmesini istediğimi söyleyebilirim:
Mimlediğim kişi Kağıttan Dünyam. ^_^

Ruhunuza iyi bakın! ^_^

23 yorum:

  1. Hihihii hiç böyle düşünmemiştim.:)) çok güzel ve farklı ilerlemiş. Kalemine sağlık.👍🏼🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma nur,
      Beğenmene sevindim Girift, fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  2. Eveeet, ben de hiç böyle düşünmemiştim. Değişik ve güzel olmuş. 👏👏👏 Farklı kalemlerden çıkan öyküyü okumak, her an yeni bir sürprize hazır olmak demekmiş. Kalemine sağlık. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berlin Berlin,
      "Farklı kalemlerden çıkan öyküyü okumak, her an yeni bir sürprize hazır olmak demekmiş." Bu, çok güzel bir ifade etme biçimi! ^_^
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  3. Vay İrem kızım... Önce sen olduğunu anlamadım, dikkatsizim ben biraz. Hatta kızım mutfağa geldi( ben orada çalışırım, hoşuma gider) "Ya Şeniz, ne harika yazan kızlarım varmış"dedim. Meğer senmişsin. Bakalım nasıl sürecek. Düşüncene, eline sağlık yavrum. Sevgimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Evren,
      Yorumunuz beni o kadar mutlu etti ki, çok teşekkür ederim! ^_^
      Mutfakta çalışmak güzel olmalı, size istediğiniz zaman görebileceğiniz atıştırmalık manzaraları sunabiliyor çünkü. ^_^
      Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  4. Vay... Öykü çok değişik bir hal aldı böyle. Bakalım kağıttan dünyam nasıl devam ettirecek? Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      Evet, bakalım nasıl devam ettirecek? :) Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  5. Bu ortak mim sayesinde sizi ve blogunuzu keşfettim oldum:)
    Demek Öykü bir dizi film oyuncusuydu:))Makyözünün" gitmesen olmaz mı"dediği yer ve kişiyi merak etmedim değil:)Süperdi Kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarımcısı,
      Evet, dizi oyuncusuydu. :) Beğenmenize sevindim. ^_^ Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  6. heeey ha ha haaaa çok iyi yaptııın zaten senden denişik bişiler bekliyoduuum, belki diyodum bilimkurgu dna fenotip koyar :9 belki fantezi yapar, işteeee çok güzel bir buluş valla, şaşırtıcı, ne güzel düşünmüşsün yaaaaa, iyi oluyor böyleeee öykü başka kulvarlara kayıyoor, ilkay da yapar denişik bişiler o da öykücü zaten ha haaaaa çok iyiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Bu ne güzel bir yorum böyle Deep! ^_^
      İlkay'dan ben de, senin deyiminle denişik şeyler bekliyorum! ;) ^_^
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim Deep! ^_^

      Sil
  7. Vayyy öykü rol karakteri mi oldu simdi? Bundan sonra ne olacak meraktayım. Emeğine sağlık canım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      Ben de meraktayım. ^_^ Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  8. İlkay Özgür,
    Öyle mi? Bu ne hız! ^_^ Hemen bakıyorum öyleyse. :)
    Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_|

    YanıtlaSil
  9. Emojide bir sorun oldu ama neyse. ^_| ;)

    YanıtlaSil
  10. Güzel olmuş ellerine sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevde'nin Şiirleri,
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  11. Her kalemden bambaşka guzellikler cikiyor5.
    Kalemine saglik canim.Cok.guzel yazmissin❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incidennotlar,
      Çok teşekkür ederim! ^_^ Fikrini belirttiğin için ayrıca teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  12. Çok güzel bir bölüm hazırlamışsın. Keyifle okudum.
    Hikayenin ara bölümlerini kaçırmıştım. Sayende uyanan merakımdan Beydanın Kitaplığına kadar hızlı bir okuma yaptım. Hikaye çok güzel ilerliyor. Herkese ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.filmgundemi.com,
      Hikayeyi beğenmene sevindim. ^_^ Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  13. İlkay Özgür,
    Hemen bakıyorum! ^_^

    YanıtlaSil