17 Şubat 2018 Cumartesi

Küçük Bir Mim | Mim

Herkese merhaba!
Küçük bir mimle karşınızdayım. :) Kağıttan Dünyam'a beni mimlediği için çok teşekkür ediyorum! ^_^
Onun mimi için tıktık.



1-) Dünyayı değiştirecek üç adım?
Eğer dünyadaki her insan, kendisinin en iyi temsili olacak şekilde üç adımla kendisini değiştirme gücüne erişip bunu uygularsa, kelimenin tam anlamıyla tüm dünya değişmiş olur.

2-) Dünyanın daha fazlasına ihtiyaç duyduğu şey?
Empati. Aklınıza gelebilecek her kötülüğün sebebinin empati yoksunluğundan kaynaklandığını düşünüyorum.

3-) Okuduğunuz son kitap?
Rhonda Byrne'den The Secret. Yalnız, bu sorunun; hayatımın kitaplarından biri olarak nitelendirdiğim kitabın adını ileteceğim şekilde denk gelmesi çok hoş oldu. ^_^

4-) İzlediğiniz son film?
Sevimli Canavarlar! <3



5-) Değişmenizi sağlayan bir hatanız?
Hımm... Bana sorarsanız, bakış açımız bu yönde eğilim yaptığı sürece, yaptığımız her hata bizi değiştirir ve yola daha güçlü bir şekilde devam etmemizi sağlar. Bu yüzden belirli, tek bir cevap veremeyeceğim.

6-) Sözcükleriniz eylemlerinizle eşit midir?
Kendimle çelişmemek adına, eylemlerimin kelimelerimi yansıtıp yansıtmadığına dikkat ediyorum ama bunu yüzde yüz başardığımı düşünmüyorum. Sonuçta ben de bir insanım ve anlık heyecan veya başka tetikleyici duygularla söylenerek eyleme geçmemiş sözlerim elbet vardır.

7-) Gurur duyduğunuz bir başarınız?
Kendi çapımda çekmiş olduğum Yaz Buz reklamım. 

8-) Hayattaki öncelikleriniz nelerdir?
Hayatım. ;) Demek istediğim şu ki, hayatımın özel bir parçası olarak nitelendirdiğim her varlık benim önceliğimdir ve bunları saymakla bitiremem.

9-) Kendinizde beğendiğiniz beş özellik?
Kağıttan Dünyam'la aynı fikirdeyim. Kendimi şu anda övmek istemiyorum. :)


10-) Geçen haftanın en güzel olayı nedir?
Winx'in ilk iki bölümünü nostalji olarak izlemem! ^_^

Winx'in ilk iki bölümünde Layla yok, bu yüzden bu resmi seçtim. Yoksa, sevgili Layla, seni severim; bilirsin. ;)




Yapmak isteyen herkesi mimliyorum. ^_^
Bol mutlu günler dilerim!

22 yorum:

  1. Güzel bir mim. Empati, gerçekten insanlığın ihtiyacı olan bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif öztürk,
      Doğru. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  2. Kendi çekmiş olduğun reklamı çok merak ettim :)
    Winx'i eskiden ben de ne izlerdim :) Çok tatlı bir mim olmuş, senin ruhun gibi küçük güzel, naif cevaplar vermişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feri Peri,
      Çok teşekkür ederim Feri Peri, bu naif ve güzel yorumun için. <3 Fikrini belirttiğin için ayrıca teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  3. Reklamda mı cektin merak ettim bak simdi :)

    Keske her insan sadece kendini degistirse. Ama İYİ YÖNDE TABİ 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANNESİNİN PRENSESİ,
      Kendi çapımda, sırf eğlenmek ve hatıra olsun diye çektiğim bir reklamdı. :)
      Haklısınız, iyi yönde olması çok önemli. ^_^ Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  4. Çok güzel bir mim olmuş :)
    Kendi çektiğin reklamı nereden izleyebilirim merak ettim de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel Ezimova,
      Teşekkür ederim Ayselciğim, beğenmene sevindim. :)
      Çektiğim reklamı hiçbir yerde yayımlamadım, çünkü ev ortamında, tamamen eğlenmek ve anı kalması amacıyla çektiğim bir reklam. :)
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  5. Yazbuz reklamını merak ettim, sen film çekiyorsan yönetmenlik, kameramanlık da elinden geliyor demektir keşke oyuncular ve mekanlar bulsak benim diziyi sen çekerdin. :))Keyifle okudum güzel sorular, güzel cevaplar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      Bu yorumunuz beni çok mutlu etti, düşüncesi bile çok güzel! ^_^
      Küçüklüğümden beri, ilgimi çeken yaşam biçimlerinden biri de yönetmenlik, bu yüzden kendi çapımda bir şeyler çekmeye çalışıyorum işte. :)
      Eğer sizin dizinizi çekme imkanım olsaydı bunu gururla yapardım, bilmenizi isterim. ^_^
      Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  6. Reklamını görmek isterdik kii :)) Hatalardan ders alınınca bence onlar hata olmaktan çıkıyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Ev ortamında, tamamen eğlenmek ve anı kalması amacıyla çekilmiş bir reklam. :)
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  7. "bakış açımız bu yönde eğilim yaptığı sürece, yaptığımız her hata bizi değiştirir ve yola daha güçlü bir şekilde devam etmemizi sağlar.." "aklımıza gelebilecek her kötülüğün sebebinin empati yoksunluğundan kaynaklanması"... " güzel ve mantıklı fikirler beğendim.. 🙂 resimlerde cicili bicili duruyo..😀 samimi ve hoş bir mimdi,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul Yıldırım,
      Beğenmene sevindim. ^_^ Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  8. ayyyy, yaz buz ne güzel isimmiş, winx de tatlıymış :) iyi kalpli cevaplar yine işte, kağıttan dünyamı da bak zaten sana benziyor, benzetmiştim sizi daha önceee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Yaz buz Algida'nın dondurması Deep, çok severim. ^_^
      Nedense bizi benzetmen beni gülümsetti. :)
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  9. The Secret bir ara bütün dünyada çok popülerdi. Ben okumadım ama. Yorumunu bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      FavorilerFavoriler yazımda bahsedeceğim inşAllah. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  10. Dilimizdekilerle yaptıklarımız hep bir olabilse keşke. :)
    Reklamı bende merak ettim. İmkan olsa da izleyebilseydik çok güzel olurdu.
    The Secret kitabını okumuştum. Yıllar önceydi okurken etkilenmiştim ama sonunu getirememiştim. :)
    Sevgiler diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.filmgundemi.com,
      Ev ortamında, tamamen eğlenmek ve anı kalması amacıyla çekilmiş bir reklam. :)
      Sonunu getiremediyseniz tekrar başlamanızı öneririm, tekrar okumaya değer bir kitap. :)
      Size de sevgiler..:)
      Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  11. "Yoksa sevgili Layla seni severim bilirsin" :) :D yaşımız yakın heralde benim de izlediğim şeyler bunlar :D ben de layla'yı hiç sevmezdim :D the secret a hep önyargılı bakıyorum iki-
    üç sene önce çok popüler olduğu zamanlarda hoşlanmamıştım da :D tekrar okumayı gözden geçireyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastelden,
      Biliyor musun? The Secret'ın bir zamanlar çok popüler olduğunu ben kitabın arkasından öğrendim. :)
      Bana sorarsan tekrar oku sevgili Pastelden. ^_^
      Evet, yaşımız yakın olabilir. ^_^
      Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil